Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty

SLUŽBY SÍDLA PRO FIRMY


BUSINESS MENU PRO NAŠE KLIENTY

Jsme exkluzivním poskytovatelem virtuálních kanceláří SIDLOPROFIRMY.CZ v České republice na vybraných adresách v Praze a dalších městech ČR. V nabídce máme jak sídlo firmy ve sdílené kanceláři za cenu virtuálního sídla, tak i řadu adres pro umístění sídla firmy na virtuálních adresách. Jako první poskytovatel v ČR jsme Vám nabídli sídlo s garancí nulové kauce a žádných zřizovacích poplatků.
 

POSKYTNUTÍ SÍDLA FIRMY

Označení na budově (název společnosti a IČO) na veřejně přístupném místě v souladu se zákonem ANO
Souhlas s umístěním sídla nebo místa podnikání pro většinu adres na počkání do 15 minut nebo s možností expresního doručení v rámci celé České republice až k Vašemu notáři ve stejný pracovní den (dle času objednání). AKCE: Zprostředkování změna sídla zdarma v hodnotě 2000 Kč! ANO
Sídlo společnosti vhodné k registraci DPH a pro firmy plátce DPH ve sdílené kanceláři (doporučujeme Prahu 8) ANO
Otevřeno máme pro Vás 7 dní v týdnu do 20:00 hod, o víkendu do 15 hod ANO
Uvítáme Vaše návštěvy, obchodní partnery nebo návštěvy orgánu státní správy vždy mile a profesionálně v době Vaší nepřítomnosti a informujeme Vás zpětně kdo Vás navštívil ANO
Plně vybavené jednací místnosti v ceně pronájmu ANO – 3 hod. zdarma každý měsíc (v hodnotě 600 Kč), další pronájmy s online rezvarací za poplatek se slevou 20% ANO
Bezplatné občerstvení pro Vás a Vaše partnery v ceně pronájmu pro jednání (pramenitá voda, čaj, káva Nespresso, snacky) ANO
Příjem firemní pošty, informace o nové poště stejný pracovní den (lze zřídit i dosílku) ANO
Okamžitá informace o přijetí poštovní zásilky nebo návštěvě na recepci Sídlo pro firmy na Váš mobil nebo na email  ANO
Přeposílání pošty a balíků v libovolném intervalu nebo scanování pošty  ANO
Živá asistentka k dispozici pro Vaše jednání (uvítaná, nápojový servis) ANO
Informační klientský portál Asistentka24.cz s přehledm služeb, příchozí pošty, přeposlané pšty, změnou nastavení Vašeho zákaznického účtu (kontaktní údaje, info zpráv), rezervací jednacích prostor, správou kreditu a možnosti online plateb za služby ANO
Bezplatný tisk dokumentů, přístup na internet a kancelářské PC k dispozici v prostoru business centra ANO
Elektronické vyúčtování služeb a fakturace zasílaná na email ANO
Kreditní konto - možnost navýšení a správy kreditu pro čerpání poštovních služeb nebo převzetí zásilek na dobírku ANO

Objednávka a podrobný popis nabídky služby Sídlo pro firmy >>

 

ZA MALÝ MĚSÍČNÍ PŘÍPLATEK MŮŽETE NAVÍC ZÍSKAT TYTO SLUŽBY SE SLUŽBOU VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ S TELEFONEM

Vlastní telefonní linka s uvítáním naší živou asistentkou jménem Vaší společnosti a evidencí vzkazů v provozní době Office centra vč. víkendů (čísla 2XX XXX XXX nebo 5XX XXX XXX) číslo na výběr z pražskou nebo brněnskou předvolbou
Přednostní využití velké zasedací místnosti 3 hodiny měsičně v hodnotě až 900 Kč ANO

Objednávka a podrobný popis nabídky služby Sídlo pro firmy >> 

 

POKUD POTŘEBUJETE JEN POŠTOVNÍ ADRESU BEZ SÍDLA JE TU P.O.BOX - LEPŠÍ NEŽ P.O.BOX

Označení jménem na budově pro příjem pošty a nemusíte ani používat označení "P.O.Box" ANO
Otevřeno máme pro Vás 7 dní v týdnu do 20:00 hod, o víkendu do 15 hod pro osobní převzetí pošty ANO
Příjem firemní nebo osobní pošty, informace o nové poště stejný pracovní den ANO
Okamžitá informace o přijetí poštovní zásilky na Váš mobil nebo na email  ANO
Přeposílání pošty a balíků v libovolném intervalu nebo scanování pošty  ANO
Informační klientský portál Asistentka24.cz s přehledem služeb, příchozí pošty, přeposlané pšty, změnou nastavení Vašeho zákaznického účtu (kontaktní údaje, info zpráv), rezervací jednacích prostor, správou kreditu a možnosti online plateb za služby ANO
Elektronické vyúčtování služeb a fakturace zasílaná na email ANO
Kreditní konto - možnost navýšení a správy kreditu pro čerpání poštovních služeb nebo převzetí zásilek na dobírku ANO

 

 

EXPRESNÍ POŠTOVNÍ SLUŽBY PRO NAŠE KLIENTY

 

Pokud spěcháte na doručení přijetých poštovních zásilek nebo potřebujete zásilku poslat do zahraničí, můžete využít našich partnerských služeb ve spolupráci s Českou poštou, DHL, PPL, Messenger (Praha) nebo FedEx

 

HODINOVÝ PRONÁJEM JEDNACÍCH PROSTOR

Nabízíme hodinový, ale i dlouhodobý pronájem jednacích prostor v centru Prahy, na Rohanském nábřeží. Naše jednací prostroy jsou plně vybavené vč. nápojového servisu, který poskytuje náš Business Lounge. Detailní popis vybavení a služeb naleznete v sekci Pronájem jednacích prostor >>

 

ZMĚNY VE SPOLEČNOSTI

Rádi pro Vás zajistíme přípravu a podání na zápis změny sídla společnosti v obchodním rejstříku. Na základě plné moci Vás zastoupíme při provedení veškerých změn. Vedle změny sídla nabízíme i změny ve společnosti jako je změna jednatele, prodej obchodního podílu, změna obchodního názvu firmy, příprava valné hromady nebo např. likvidaci společnosti. Více informací a kompletní nabídku služeb najdete v sekci Změny ve společnosti >>

 

ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTÍ V ČESKÉ REPUBLICE

Založíme vám na míru společnost s ručením omezeným (s.r.o.) nebo akciovou společnost (a.s.) za nejlepší cenu na trhu.Prodej ready made společností - plátců DPH i neplátců DPH. Více informací v sekci Rychlé založení s.r.o. na míru >>

 

ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTÍ V ZAHRANIČÍ

Zakládáme na klíč dle Vašich požadavků společnosti na Slovensku, Polsku, Itálii, Kypru a Dubaji.

 

 

ZŘÍZENÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKY (ODŠTĚPNÉHO ZÁVODU) ZAHRANIČNÍHO PODNIKU

Založíme vám na klíč organizační složku zahraniční právnické osoby v ČR vč. poskytnutí sídla. Komptení přehled služeb a postup založení naleznete na samostatném webu organizacnislozka.cz >>

 

PRÁVNÍ A EKONOMICKÉ SLUŽBY

Pokud často cestujete nebo jste mimo pravidlný online přístup k datové schránce, nabízíme Vám pravidlenou kontrolu Datové schránky.

V případě, že nemáte čas chodit vyzvedávat doporučené zásilky na poštu, můžeme vám zřídit průkaz zmocněnce České pošty a poštu budeme vyzvedávat za vás sami.

Ve spolupráci s naší mateřskou advokátní kanceláři vám zajistíme kompletní právní servis v oblasti korporátního práva.

Pro zajištění chodu společnosti se vám mohou hodit i účetní a daňové služby. Podrobný popis nabídky účetních služeb naleznete v sekci Ceník >>

 

ODKLAD DAŇOVÉHO PŘIZNÁNÍ

Každý rok poskytujeme firmám i živnostníkům rychle a pohodlně prosté daňové odklady, díky kterým získáte další 3 měsíce na zpracování daňového přiznání a platbu daně z příjmu za předchozí rok. Více informací nalezente na samostatném webu odkladdanovehopriznani.cz >>

 

PASIVNÍ TELEMARKETING

Pokus potřebujete příjmat více hovorů a dále je zpracovat bez budování vlastního call centra, je tu pro Vás naše řešení pro pasivní telemarketing. Více informací o službě se dozvíte v sekci Pasivní telemarketing >>

 

PROČ VYUŽÍVAT SLUŽBY SÍDLA PRO FIRMY SDÍLENÉ KANCELÁŘE SE SLUŽBAMI

Spolu s pronájmem sídla společnosti lze využívat rozličné služby, jež zahrnují rozmanitou administrativní činnost. Tou se rozumí přijímání a odesílání korespondence, zřízení osobního telefonního čísla, na které klienti volají právě do virtuální kanceláře.

S našimi klienty komunikujeme také pomocí emailu, SMS nebo telefonu a jsme schopni zajistit internetovou prezentaci v podobě www stránek. Tato prezentace může dodat společnosti profesionální tvář a objevit novou klientelu.

Služby, které souvisí s poskytováním sídla společnosti, ulehčují firmám různého druhu jejich činnost a značně přispívají k jejich dobré image na trhu. Díky službám, jež spolu s pronájmem sídla společnosti dostávají, nemusí platit vlastní administrativní pracovníky, což se kladně promítne ve finančním rozpočtu. Využívání výše zmíněných služeb je pro společnosti výhodné a pohodlné.

 

 

PREMIUM SÍDLO PRO FIRMY
MŮŽETE NAVŠTÍVIT
7 DNÍ V TÝDNU

Pobřežní 249/46
186 00 Praha 8-Karlin

  800 300 800

PREMIUM SÍDLO PRO FIRMY
MŮŽETE NAVŠTÍVIT
7 DNÍ V TÝDNU

Pobřežní 249/46
186 00 Praha 8-Karlin

  800 300 800